REKLAMACE
Je nám velice líto, že Vaše zboží přišlo poškozené.
I přes veškerou snahu o kontrolu jakosti a výběr těch nejklvalitnějších produktů se může stát, že zboží vykazuje vady, které jednoduše na produktu být nemají.
K poškození může dojít i při putování Vašeho vysněného kousku k Vám.
Proto Vás prosíme o vyfotografování poškození a zaslání fotografií spolu s číslem objednávky na reklamace@myi.cz
Do dvou pracovních dnů Vás budeme kontaktovat jak reklamaci vyřešime pro Váš maximální komfort.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Neměli jste šťastnou ruku při výběru a Váš vysněný kousek není zcela dle představ? Nic se neděje, můžete využít 14 denní lhůty pro vrácení nepoužitého zboží.
Zboží nám jednoduše zašlete zpět na adresu
My interior service s.r.o.
V Šáreckém údolí 2819,
Praha 6, 16400
spolu s formulářem pro vrácení zboží, který si můžete stáhnout níže.
Hodnotu zboží Vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři po obdržení zboží
V případě jakýchkoliv nejasností a pochybností nás kontaktujte na telefonu +420608944399