REKLAMACE a VRÁCENÍ ZBOŽÍ

REKLAMACE

Je nám velice líto, že Vaše zboží přišlo poškozené.

I přes veškerou snahu o kontrolu jakosti a výběr těch nejklvalitnějších produktů se může stát, že zboží vykazuje vady, které jednoduše na produktu být nemají.

K poškození může dojít i při putování Vašeho vysněného kousku k Vám.

Proto Vás prosíme o vyfotografování poškození a zaslání fotografií spolu s číslem objednávky na reklamace@myi.cz

Do dvou pracovních dnů Vás budeme kontaktovat jak reklamaci vyřešime pro Váš maximální komfort.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Neměli jste šťastnou ruku při výběru a Váš vysněný kousek není zcela dle představ? Nic se neděje, můžete využít 14 denní lhůty pro vrácení nepoužitého zboží.

Zboží nám jednoduše zašlete zpět na adresu 

My interior service s.r.o.

V Šáreckém údolí 2819,

Praha 6, 16400

spolu s formulářem pro vrácení zboží, který si můžete stáhnout níže. 

Hodnotu zboží Vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři po obdržení zboží

V případě jakýchkoliv nejasností a pochybností nás kontaktujte na telefonu +420608944399

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ